övning ger färdighet..
har ju ändå lyckats få dit filmen rätt bra,, men gör några bilar så komemr det nog släppa... och du får räkna med att det kommer gå massa film,, jag solfilmade alla mina kompisars bilar för själv kostnad när jag började öva,,, så ernjud släkt och vänner billig soflim så lär man sig.
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Re: Opel Astra Kombi tvätt + Midas solfilm + Ultima pgp
-
nyberg
- Entusiast

Senast redigerad av 4 nyberg, redigerad totalt 14 gång.
Multimedia-import.se
http://www.facebook.com/MultimediaImport
http://www.facebook.com/MultimediaImport
- rkoo
- Trogen Medlem

Nu blir jag ju inte mindre sugen på att solfilma min astra kombi...
Du kan få öva på den med om du vill!
Du kan få öva på den med om du vill!
Senast redigerad av 4 rkoo, redigerad totalt 14 gång.
- carina
- Moderator

- Kontakt:
Jag är imponerad!!
Jag brukar vara enveten som en röd gris, men jag gav upp när jag provade på min gamla 850.
Fattar inte varför det inte är standard på bilarna att ha mörka rutor.... var och varannan sätter ju på det sen ändå ju!
Snyggt jobbat! Trägen vinner!!!

Jag brukar vara enveten som en röd gris, men jag gav upp när jag provade på min gamla 850.
Fattar inte varför det inte är standard på bilarna att ha mörka rutor.... var och varannan sätter ju på det sen ändå ju!
Snyggt jobbat! Trägen vinner!!!
Senast redigerad av 4 carina, redigerad totalt 14 gång.
-
danne5
- Entusiast