sen paketeringen va enastående! Sen va godiset gott..
5/5P till BBV

Det känns som då de flyttade, för annars är de hur snabba som helst. Brukar skickas dagen efter! Men under tiden de flyttade så hade de problem med leveranserna.bigguns skrev:Beställde från BBV en måndag och förskottsbetalade samma dag. Paket kom till utlämningstället tisdag 8 dagar senare. Gör inget, hade inte bråttom![]()
Beställde från en annan sponsor här på forumet tisdag, dvs dagen efter BBV beställningen, samma procedur med förskottsbetalning samma dag som best. På torsdag 2 dygn, 48 tim, senare var paketet på utlämningstället. Nästan så jag blev stressad själv...... så snabbt va de
![]()
mvh

Tjena,, beställer du mot förskott måste vi få in pengarna på kontot först och det kan ta allt mellan 1-3 vardagar om det är helgdagar mellan förstör det en del..bigguns skrev:Beställde från BBV en måndag och förskottsbetalade samma dag. Paket kom till utlämningstället tisdag 8 dagar senare. Gör inget, hade inte bråttom![]()
Beställde från en annan sponsor här på forumet tisdag, dvs dagen efter BBV beställningen, samma procedur med förskottsbetalning samma dag som best. På torsdag 2 dygn, 48 tim, senare var paketet på utlämningstället. Nästan så jag blev stressad själv...... så snabbt va de
![]()
mvh

Åhhhhhhhhhhh vad du är snällyerfen skrev:hehe då ska du få två påsar när du kommer

Sitter du och doftar på ditt shampoo och njuter av godiset nuFiskepojken skrev:Åhhhhhhhhhhh vad du är snällyerfen skrev:hehe då ska du få två påsar när du kommer

Självklart lukter jag på eran sista flaska och ska njuta av godiset när ungarna har somnat.yerfen skrev:Sitter du och doftar på ditt shampoo och njuter av godiset nuFiskepojken skrev:Åhhhhhhhhhhh vad du är snällyerfen skrev:hehe då ska du få två påsar när du kommer