Menisk i högerknä som spökar!
ouch!Andyah skrev:...upptäckte man att det blir en dyr sensommar/höst.. ena spisplattan exploderade nyss..och det är gamla måttet på spisen..dvs 40bred bara..måste bygga om köket för att få plats med ny spis.

ouch!Andyah skrev:...upptäckte man att det blir en dyr sensommar/höst.. ena spisplattan exploderade nyss..och det är gamla måttet på spisen..dvs 40bred bara..måste bygga om köket för att få plats med ny spis.

Ett tips är att söka upp läkare och sen operera. Mitt knä blev nästan som nytt.ostkroken skrev:..har jag för andra dagen i rad för ont för att kunna jobba på bilarna.
Menisk i högerknä som spökar!![]()

Ja denna gången får det nog bli så tyvärr.e_king skrev:Ett tips är att söka upp läkare och sen operera. Mitt knä blev nästan som nytt.ostkroken skrev:..har jag för andra dagen i rad för ont för att kunna jobba på bilarna.
Menisk i högerknä som spökar!![]()

Ja, så rädd har hon aldrig varit förutjonkegtx skrev:...hade jag besök av Grief. Kaffe bilvårdssnack och lite påfyllning av bilvårdsprodukter blev det.![]()
Mycket trevligt, trots att Griefs lilla dotter var paniskt rädd för mig, men tillslut ordnade det sig med hjälp av lite titut![]()

Man gör ju inte det, haft semester i snart en vecka fast ändå 11 dagar ledigt hittills.limban skrev:varför jobbar man..suck..