Mer bilder kommer senare när polering och lackskydd är gjort. Kommer FÖRMODLIGEN använda mig av BBV:s egna produkter.

Gräsliga stenskott, men färgstift är inhandlat.

Tack, den är ganska fin i lacken redanLemerok skrev:Ser ju ganska fin ut redan.
Hur är det med repor?

Lemerok skrev:Tråkigt!![]()
Hoppas du får det bra ordnat via försäkringsbolag och så, utan att det kostar dig något.
Absolut, det är väl så man får se det.Squid skrev:Gott med ärliga människor iaf. Ibland sker olyckor och ibland är folk ouppmärksamma, men tyvärr inte alla som tar sitt ansvar för det.
Ja, kan man inte säga om brorsans granne. Sedan köpet i februari har det hunnit bli två ordentliga dörruppslag med bucklor som resultat, och en med färgrester på lacken. Jävla idioter!Squid skrev:Gott med ärliga människor iaf. Ibland sker olyckor och ibland är folk ouppmärksamma, men tyvärr inte alla som tar sitt ansvar för det.
Sådär nu är bilen tillbaka från verkstad. Men fick ingen information om hur lägne jag bör vänta med att tvätta bilen när den är nylackad. Någon som vet?

Man verkar få väldigt olika svar beroende på vem man frågar.jonkegtx skrev:Tvätta bör inte vara så lång väntetid, däremot att lägga skydd på bilen bör du vänta lite med. Kolla Manors tråd, han har ju lackat om en skärm. Har för mig att det står en del där.

Det som är grejen. Har tomt hus gällande dessa saker hemma.Cogo skrev:vad har du för polermedel hemma samt trissor?
mvh magnus