Sånt lär man sig på polerträffar, lamull is "the shit"
Skickat från min ST27i via Tapatalk 2

Mortil... har du frälst grabbarna med lamull?????jonkegtx skrev:Kommer definitivt att våga köra mer lamull!
Lammull får det bli! Djupt impad över hur förlåtande men kraftfulla dom är. Tips mottages gärna i pm! (Vill inte smutsa ner tråden med tips.)NightMaaN skrev:Tack allihopa för en trevlig dag! Och nu hoppas vi på typ 10 olika trådar närmsta tiden om ett nytt gäng polertokar som har funnit ny kärlek i lammull....hehe
Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2
Hehe... både jag å mortil kämpade friskt med att folk skulle köra mer lammull...carina skrev:Mortil... har du frälst grabbarna med lamull?????jonkegtx skrev:Kommer definitivt att våga köra mer lamull!
"Full fart.... kör bara"

Det låter spännande...nästa gång ska vi polera glas..

Om du har möjlighet att göra några extra så är jag intresserad av att köpa några.mortil skrev:
tog mig faktist friheten att kopiera denna.. ska skära ut ett gäng i slutet av veckan tänkte ja

Jag oxå!!!wallnermike skrev:Om du har möjlighet att göra några extra så är jag intresserad av att köpa några.mortil skrev:
tog mig faktist friheten att kopiera denna.. ska skära ut ett gäng i slutet av veckan tänkte ja
/Mike
Skickat från min SGS2 via Tapatalk 2