Jag håller helt med...Perfection är fantastiskt. Har du lite extra tid över så kan du även satsa på Orchards Speed Seal och/eller Orchards Speed Wax.SonOfThunder skrev:Här har du en produkt som blivit väldigt populär här på forumet och fungerar precis som du beskrivit:
http://shop.bollnasbilvard.se/bilvard/u ... tion-500ml
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Söker ett snabbvax för bilhallen
- Manor
- Moderator

Re: Söker ett snabbvax för bilhallen
Senast redigerad av 4 Manor, redigerad totalt 14 gång.
mvh Manor
Suzuki Swift (2014)
Once you go lack you never go back.
- Funk
- Moderator

Perfection är riktigt bra, men orkar du torka lite noggrannare innan så är Sonax Xtreme Intense Shine Detailer också vass. Sonaxens effekt håller i lite längre än perfection också..
/Thomas
/Thomas
Senast redigerad av 4 Funk, redigerad totalt 14 gång.
© Funk, utnyttjande och hänvisning till text och bilder i kommersiella sammanhang endast efter överenskommelse
-
SirNoah
- Ny Medlem
Tackar!
Perfection är en av de produkterna jag kikat på som verkar intressant. Luktar ju tydligen mumma också
Undrar lite hur skyddet och glansen blir av perfection jämfört med ett snabbvax (t ex. Orchards speedwax)? Eller blir det mer som av ett bättre glansschampo som jag upplever glänser ett par dagar?
Perfection är en av de produkterna jag kikat på som verkar intressant. Luktar ju tydligen mumma också
Undrar lite hur skyddet och glansen blir av perfection jämfört med ett snabbvax (t ex. Orchards speedwax)? Eller blir det mer som av ett bättre glansschampo som jag upplever glänser ett par dagar?
Senast redigerad av 4 SirNoah, redigerad totalt 14 gång.
- Manor
- Moderator

Speed Wax håller väl längre, i övrigt så finns det ingen nackdel med Perfection. Den håller utan problem mellan mina tvättar...och säkerligen mer än såSirNoah skrev:Tackar!
Perfection är en av de produkterna jag kikat på som verkar intressant. Luktar ju tydligen mumma också![]()
Senast redigerad av 4 Manor, redigerad totalt 14 gång.
mvh Manor
Suzuki Swift (2014)
Once you go lack you never go back.
-
Arjen
- Medlem
Ett annat trevlig snabbvax jag kan rekommendera är Autoglym Aqua Wax. Används på ungefär samma sätt som Perfection och ger, enligt mig, ett liknande resultat. Kan dock inte svara på hur de skiljer sig när det gäller hållbarhet.