Tvättade av kärran igår lite snabbt. Foamlancen samt avspolning med högtrycken. Bara lite damm. Passade även på att dammsuga ur bilen samt köra rg2000 på en fläck som hade uppkommit på baksätet. Lite piff på instrumentpanelen och dressing på mattorna...
Frun skulle nämligen ta med barnen samt en väninna (med bäbisbarn) på någon familjeaktivitet några mil bort. Då tycker jag att ska man åka iväg på en utflykt så kan bilen gärna få vara ren och fin....
Själv så fick jag stanna hemma och gå snällt till jobbet.
Nåväl, inget konstigt med det.... MEN!!!
...jag fick en chock när jag såg bilen hemma igen efter några timmar. Det började med att jag såg några fläckar som såg ut som fett ovanför baklysena. "-Nja min väninna blandade nappflaskan till dottern på taket"... !?!?!?!?!? Va -fn?... "-Hon blandade även till fram på motorhuven, men då flyttade jag flaskan tre gånger så att hon skulle fatta".
Fatta vaddå? Att din man är helt sinnesjuk och går i taket när han märker vad hon har gjort?????
"-Men vad skulle jag säga då?".
Jo du! Så där kan du bete dig i din j-vla skrothög.......b.tch!!!
Nåväl... förutom detta så såg väl resten ungefär bra ut... Förutom allt j-vla sand innuti bilen. Ingenting på sätet där frugan satt, men överallt annars. Mest på väninnans säte...
Jag blir helt matt. Så nu har jag rensat bilen på en massa 50 cl petflaskor, en kalkonsmörgås i handskfacket samt hushållspapper där det inte borde få ligga.
Och jag som trodde jag hade uppfostrat familjen.... Nä bara att börja om igen!