Kul att höra (Hörselpropparna som Funk tipsade om från eBay UK fungerade kanonbra. Lite obehagligt i början men sen märker man inte av dem.
Jag har shoppat med dottern, behöver nog ett extrajobb...
/Thomas

Kul att höra (Hörselpropparna som Funk tipsade om från eBay UK fungerade kanonbra. Lite obehagligt i början men sen märker man inte av dem.

Det blev ingen polering idag, men jag tänkte mig Menzerna alternativt en en gammal glascleaner som jag har hemma.Arjen skrev:Vad ska du polera med? Ska också få en vindrutebehandling av Jonkegtx snart.Manor skrev: Kvar att göra är en polering av vindrutan på Ford Ka:n inför vindrutebehandlingen av JonkeGTX nästa helg.

Det är väl inte det första jag skulle använda heller...men det finns t.o.m en Youtube-video på dettatumba25 skrev:Stålull och vindruta låter inte som en bra kombination, tycker jag.

Nej, dom verkar vara magnetiska....Någon som vill ha en Vectra OPC?

tobbegubben skrev:..är jag riktigt förbannad. För bara några veckor sedan blev jag påkörd på ICA. Idag när man kommer hem efter varit och handlat på samma ställe ser jag att någon lyckats köra emot min bil igen. Denna gången på höger sida bakom bakhjulet uppe på metallen.
Är nog meningen att jag inte skall ha någon bil, fram med cykeln. Någon som vill ha en Vectra OPC?
Snyggt! Trevlig kärramrjohn skrev:Idag skall jag avsluta reconden av nya leksaken.![]()
Det var en trist repa på ena bakskärmskanten som glädjande nog försvann nästan helt, någon millimeter kvar som knappt syns. I övrigt i toppskick efter 11timmars hårt jobb
Dkall bli kul att ta ut den kväll och knäppa några bilder med riktig kamera.

Ja det verkar nästan så. Kanske tur att det inte är någon brudmagnet, då kanske sambon hade börjat fundera.Funk skrev:Nej, dom verkar vara magnetiska....Någon som vill ha en Vectra OPC?![]()
/Thomas