jaxpo skrev:.. verkar inte vara nåra problem då antar jag att köra på som man brukar vid tvätt och fönsterputs. Rain-x och aquapel var bara exempel..
//Johan
Om jag inte tänker fel så är väl Rain-x en konsument produkt typ turtle

jaxpo skrev:.. verkar inte vara nåra problem då antar jag att köra på som man brukar vid tvätt och fönsterputs. Rain-x och aquapel var bara exempel..
//Johan
Vad menade du med värre grejer, vad jag förstått är t.ex. res bona mer motståndskraftig? Men tipsa gärna om annat också!limban skrev:jaxpo skrev:Slänger in en fråga: Om man behandlar rutorna med produkt som rain-x eller aquapel kan man ändå tvätta som vanligt och använda fönsterputs osv?
//Johan
Finns värre grejer oxå

tonimakaroni skrev:Vad menade du med värre grejer, vad jag förstått är t.ex. res bona mer motståndskraftig? Men tipsa gärna om annat också!limban skrev:jaxpo skrev:Slänger in en fråga: Om man behandlar rutorna med produkt som rain-x eller aquapel kan man ändå tvätta som vanligt och använda fönsterputs osv?
//Johan
Finns värre grejer oxå




Efter jag spolade med högtryck försvann de...men med vanlig handtvätt var de kvarTantrum skrev:Japp, det är helt normalt med knottror![]()
Men de försvann sedan när du spolade med högtryck?

Pada skrev:Finns det några produkter som är bra för att få gummilisterna till att se nya ut igen?
Samt vad ska jag använda för att få hjulhusens plast att se fint ut?
Några produkter BBV har?
Skulle inte rekommendera att lägga Vista på gummi.Pada skrev:Man kan alltså använda Vista på gummilisterna runt dörrkarma och liknande med? Trodde bara det var till lister utav plast.

