men som Ante nämde i början av tråden så kräver den ju myyycket arbete som inte ger detsamma tillbaka (för oss putsnördar som ser det mesta
Så polerar(glänser till) ju tex en ren finpolish bättre med mindre insats även då lite lägra varv samt då mycket lättare att lägga ett vanligt vax ,skydd,utan dom här slipmedlen som då hör hemma i rena polishar som man eventuellt spritar då för att se resultatet,
Törs nog närapå säga (har testat en gång)spritar man quickfinishen vilket man inte gör då det är ett skydd men gjorde det själv när jag testade det som en ren finpolish (trodde själv att jag var på rätt spår sorry Jiiins)och skulle lägga ett annat skydd ovanpå och det var inte roligt att se resultatet fast det då var fint före spritningen som man säger.
Fast nu då en väldigt mjuk
För att då komma tillbaka till 3401.an (har en själv)så visst funkar det med den ,Men mitt problem (gammal och ljudkänslig)så vill jag inte stå och köra på högsta växeln samtidigt som man vobblar ut ur gargaget med tillhörande vräkning från garaget i brevlådan dan efter
Och då tycker jag att läge 3,5-4 är alldelles lagomt på 3401.an men då lite för tamt för just quickfinishen som tigger om smisk så att säga
Är ju tillräckligt nervpåfrestande ändå att ge sig på en bil-lack då minsta misstag kan kosta en skjortan
Nää nu måste jag sluta då det känns som att jag kan sitta och skriva flera km utan att få fram något vettigt
Mvh max.