nu var den ju inte speciellt lortig ca 100mil sen den fick en omgång med roterande och quick-finisch140 samt bara gått på asfaltsvägar.
först lite utrusning

sedan lite före bilder bla med insekter
som sagt inte speciellt smutsig så jag började med willys naturavfettning på insekterna och lät det dra medans jag blandade i ordning willys vax-shampo.spolade bort insekterna med vanlig vattenslang inga som helst problem puts-väck som det heter fortsatte att spola av resten av bilen som ej fått någon av-fettning shamponerade hela bilen och spolade av den och torkade med en våffel-duk klart.
lite mer bilder.
alldelles lagomt med skum som hölls sej hela tvätt-tiden.
skumt
avrinning efter ca3min
kvar varande skum fem minuter efter avslutad tvätt
torkat och klart
en till.som sagt bara en vanlig hederlig tvätt utan några som helst konstigheter och med helt vanliga köp i livsmedes-affärn produkter och en vanlig turtells-svamp från rusta funkar hur bra som helst på en lite lagomt sommar smutsig slit o släng-bil
höll på att glömma trääna så håll till-godo med två-tallar som dök upp när jag körde in bilen i garaget kanske inte dom bästa bilderna då dom är tagna med mobilen men dom duger

Notera bulan i framkant på dörren samt den vita fart-randen på den bakre skärm-kanten