Hej...har gjort århundradets sämsta bilaffär,köpt en ny bil..
Skämt o sido det är en Seat Ibiza.Jag undrar när man kan lägga på första lagret av nått skydd,enligt Seat var det inga problem med att lägga på Wax tex,men hur är det med s.k lackskydd?? bör man vänta lite eller är det bara o passa på medans lacken är fräsch..Vad tror ni om Ultima Paint G.Funkar den även på fälgarna,har tänkt att först polera med ett milt polermedel,behöver man köra med lera.m.m M.v.H:Fritte nybliven putsfantast o forumsmedlem.
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Waxa/Lackskydda ny bil!!!!
-
Fritte
- Medlem
Waxa/Lackskydda ny bil!!!!
Senast redigerad av 4 Fritte, redigerad totalt 14 gång.
Full fart spar tid
-
Jimmy Larsson
- Medlem
Re: Waxa/Lackskydda ny bil!!!!
Kan svara på en av frågorna... Ultima PGP funkar helt kanon på fälgarna!
Har 3 lager PGP på två av mina fälgar och Smartwax Rimwax på två utav dom och efter att ha kört med sommarhjulen på i ca 4 månader så är dom fortfarande underbart lätta att tvätta.
Har 3 lager PGP på två av mina fälgar och Smartwax Rimwax på två utav dom och efter att ha kört med sommarhjulen på i ca 4 månader så är dom fortfarande underbart lätta att tvätta.
Senast redigerad av 4 Jimmy Larsson, redigerad totalt 14 gång.
- JesperNilsson
- Trogen Medlem

Re: Waxa/Lackskydda ny bil!!!!
Välkommen hit Fritte !
Vill du testa Ultima PGP kan du gärna låna utav mig !
Såg att vi bor i samma stad eller var det by ... ??