Så tänkte skriva lite vad jag tyckte om den.
Argus är en två i ett produkt så det ska gå att rengöra lädret med den också, men i och med att jag aldrig har gjort något åt lädret sen jag köpte bilen för ett år sen så valde jag att rengöra lädret noga med valetpro interior APC, mirakelsvamp och mikrofiberduk innan jag behandlade det. Jag har dock rengjort sambons vita fuskskinn/vinyl plånbok med det och det rengjorde bra men inte riktigt lika bra som mirakelsvamp och APC.
Jag tyckte att det var mycket lätt att lägga ut ett jämnt lager och det var lätt att torka av överflödigt medel utan att det vart någon kladdig hinna kvar. Ytan efter behandlingen vart mjukare och mer följsam samt att det även fick en lite mörkare mer mättad färg.
Nu till lite bilder, Har tyvärr inga före bilder.
En "50/50" lämnade en liten fläck obehandlad precis bredvid sidostödet. Ser väldigt blankt ut på den bilden men det är på grund av blixten på kameran.
Färdig förarstol
Och Baksäte
Har inte så mycket att jämföra med då det var första gången jag behandlade en skinninredning, Men jag tyckte den var mycket lätt använd och gav precis det resultat jag var ute efter.
Så jag ger den
/Mike