Hej på er!
Eftersom jag experimenterar runt och testar alla lackförseglingar jag får tag i undrar jag om någon testat denna?
Gtechniq EXO Hybrid Coating http://www.cleanyourcar.co.uk/sealants/ ... _1059.html
Om det är i närheten så bra pärlande efter 1 år som i den här videon är det lovande http://www.youtube.com/watch?v=1ePxUbeJUwU
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Gtechnic EXO
-
Alan43
- Medlem
Gtechnic EXO
Senast redigerad av 4 Alan43, redigerad totalt 14 gång.
- Manor
- Moderator

Re: Gtechnic EXO
Jag har läst mycket positivt om detta lackskydd.
Gunter har ju en hel del produkter från Gtechniq och kan kanske fixa även detta?
Själv har jag testat Opti-Coat 2.0 (från Umeå Fordonsvård) i år, och det ser väldigt lovande ut och även detta lackskydd lovordas ju på de utländska forumen. Ett tredje bra lackskydd är CQuarts UK som också går att få tag på i Sverige, dock inte hos någon av detta forums sponsorer.
Gunter har ju en hel del produkter från Gtechniq och kan kanske fixa även detta?
Själv har jag testat Opti-Coat 2.0 (från Umeå Fordonsvård) i år, och det ser väldigt lovande ut och även detta lackskydd lovordas ju på de utländska forumen. Ett tredje bra lackskydd är CQuarts UK som också går att få tag på i Sverige, dock inte hos någon av detta forums sponsorer.
Senast redigerad av 4 Manor, redigerad totalt 14 gång.
mvh Manor
Suzuki Swift (2014)
Once you go lack you never go back.
- Perra83
- Entusiast

Re: Gtechnic EXO
Lackskyddet på korven bevars bra då den förmodligen inte användes under hela året.