Hej alla!
Jag har fått en förfrågan på att polera och lackskydda/vaxa en 58 fots båt. Polera båtar har jag gjort innan men dem båtarna har gått i sötvatten. Det jag är ute efter är helst ett lackskydd som ska tåla saltvatten och hålla gärna 2 säsonger.
Sen är det ju även det med betalningen vad är rimligt att ta betalt för ett sådant uppdrag. Personen vill har priset i fot/kr för att han skulle kunna jämföra det med andra han hade fått pris ifrån. Givetvis med kvitto!
Någon har kanske koll på detta, när dem andra har lämnat pris på 58 fot har dem gångat det med 2 eftersom båten har 2 sidor? Mer som man inte är helt off när man lämnar priset.
Hoppas ni förstår vad jag menar =)
Mvh: Joakim
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Lackskydd/vax till båt
-
js86
- Medlem
Lackskydd/vax till båt
Senast redigerad av 4 js86, redigerad totalt 14 gång.
-
Cogo
- Entusiast

Re: Lackskydd/vax till båt
Hör lite med Gråben här på forumet, har för mig att han gjorde två stycken större båtar tror jag.
Här är hans projekttråd här på forumet.
viewtopic.php?f=13&t=6311&start=80
Mvh Magnus
Här är hans projekttråd här på forumet.
viewtopic.php?f=13&t=6311&start=80
Mvh Magnus