vi tar t.ex motorhuven hur stor yta ska man köra på, ska man dela in den i fyra olika delar och köra klart ena i taget?
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
dela in?
-
TommyJ
- Medlem
Re: dela in?
Extreme här på forumet hade en väldigt bra tanke angående detta.
Tro d va att man skulle köra så mkt som axlarna va breda. Alltså individuellt för varje person...
Tro d va att man skulle köra så mkt som axlarna va breda. Alltså individuellt för varje person...
Senast redigerad av 4 TommyJ, redigerad totalt 14 gång.
- mortil
- Moderator

- Kontakt:
Funkar perfekt. Jag kör alltid så mycke så jag känner att jag inte gör onödiga sträckningar för sånt sliter på kroppen:)TommyJ skrev:Extreme här på forumet hade en väldigt bra tanke angående detta.
Senast redigerad av 4 mortil, redigerad totalt 14 gång.
!! MORTIL !!
Putsar, Polerar, Folierar, Strajpar, Mår gött och lever livet..
Putsar, Polerar, Folierar, Strajpar, Mår gött och lever livet..
- Tantrum
- Administratör

Jag delar nog upp huven i sex eller fler ytor när jag polerar.
Ofta överlappar man något försås, men på ett ungefär. Man får dessutom mycket bättre arbetsställning om man inte hänger över halva huven med en maskin i händerna
Sen påverkar medlet endel också.
Lägger jag lackskydd kör jag så länge det finns medel i trissorna.
Edit: Värst vad folk är på hugget idag!
Ofta överlappar man något försås, men på ett ungefär. Man får dessutom mycket bättre arbetsställning om man inte hänger över halva huven med en maskin i händerna
Lägger jag lackskydd kör jag så länge det finns medel i trissorna.
Edit: Värst vad folk är på hugget idag!
Senast redigerad av 4 Tantrum, redigerad totalt 14 gång.
...like a boss.
-
Twism
- Medlem
ålrajt.... det där lät inte så svårt
fullt ös
tackar
tackar
Senast redigerad av 4 Twism, redigerad totalt 14 gång.
- Jiiins
- Entusiast

Glöm inte att maskera listerna och emblem!Twism skrev:ålrajt.... det där lät inte så svårtfullt ös
![]()
tackar
/Jiiins
" En sjuk polernörd "