Jag kommer troligen lämna in den framöver men inte i dagsläget, låter fronten ta lite mer stryk innan det blir aktuellt.
Platsen och färgen gör väl detta kanske lite mer tacksamt då man troligen inte kommer se något av det sen om man verkligen inte letar efter det därför ser jag framför mig ett mycket enkelt arbete just nu.
Hur tror ni det skulle funka med lackstift (kostar upp till 200 spänn med min färgkod har jag tagit reda på) samt slipa och polera?
Min tanke då är ju att våtslipa (?) till det så bra jag kan få det för att sen gå på med lackstift och polera till det?
Jag kommer som det ser ut just nu även få hjälp men jag vill få så mycket skinn på näsan jag kan innan och ha gärna i åtanke att jag är superny så att gå in på för mig komplexa lösningar och börja montera ner bilen är alltså inte aktuellt
Fö så har jag fått en prisinfo på 2k för fronten under bordet sen vad det kostar helt vitt vet jag inte just nu och frågan är väl ifall jag ens vågar höra mig för, haha.
EDIT: vad för papper tror ni kan behövas? När man läser runt lite så är det oftast väldigt finkornigt men här är det ju inte riktigt lika fina repor.
Tack för era svar.