Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Avrinning

Allt utvändigt arbete och produktval.
Användarvisningsbild
Jiiins
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 2124
Blev medlem: 18 sep 2008 18:15
Ort: Götene

Avrinning

Inlägg av Jiiins » 26 maj 2009 13:02

Hej!

Skulle spola av en framskärm som blivit lite dammig, som jag har till att prova olika polermedel på.
Tyckte avrinningen var så bra så jag ville visa er det, har för mej jag använde Menzernas IP sist jag provade nån ny polerkudde.

Bild

Mvh.Jiiins
Senast redigerad av 4 Jiiins, redigerad totalt 14 gång.
" En sjuk polernörd "

Användarvisningsbild
Funk
Moderator
Moderator
Inlägg: 4084
Blev medlem: 18 okt 2008 17:52
Ort: Göteborg

Re: Avrinning

Inlägg av Funk » 26 maj 2009 15:24

Inte alls konstigt då Menzernas polermedel är ganska feta..

/Thomas
Senast redigerad av 4 Funk, redigerad totalt 14 gång.
© Funk, utnyttjande och hänvisning till text och bilder i kommersiella sammanhang endast efter överenskommelse

Användarvisningsbild
Jiiins
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 2124
Blev medlem: 18 sep 2008 18:15
Ort: Götene

Re: Avrinning

Inlägg av Jiiins » 26 maj 2009 15:50

Funk skrev:Inte alls konstigt då Menzernas polermedel är ganska feta..

/Thomas
Nej det är det inte! Skulle bara vilja ha den avrinningen även efter man lagt ett lackskydd ;)

/Jiiins
Senast redigerad av 4 Jiiins, redigerad totalt 14 gång.
" En sjuk polernörd "

MAX

Re: Avrinning

Inlägg av MAX » 26 maj 2009 20:46

Jiiins skrev:Hej!

Skulle spola av en framskärm som blivit lite dammig, som jag har till att prova olika polermedel på.
Tyckte avrinningen var så bra så jag ville visa er det, har för mej jag använde Menzernas IP sist jag provade nån ny polerkudde.
Ingen dålig demo-tejp Jiiins kanske dags att sluta med lack-skydd :roll: och nöja sej med polera med ett fett medel vid behov om det nu blir samma avrinning vid exempelvis regn men stilligt var det ;)

Skriv svar