Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Fullfölja min utbildning som lärling eller söka rekondjobb
-
wolfi
- Medlem
Re: Fullfölja min utbildning som lärling eller söka rekondjo
Jopp, du ska säkert se att det löser sig;)
-
deciso
- Trogen Medlem

Kan bara hålla med alla som skrivit. Bra av dig att ta råd från äldre. Det är det inte alla yngre som förstår. Jag har en son på 16..........
- Norrhyttan
- Trogen Medlem

Flera här avråder från att jobba med sin hobby, men för mig har det gått bra.
Själv har jag alltid varit barnsligt förtjust i teknik och mekanik i alla former. Bilar, motorsport, gamla flygplan, motorcyklar, maskiner, tändkulemotorer, stridsvagnar, mopeder, lastbilar ... You name it.
Allt detta, och mycket mer därtill, har varit mitt jobb på heltid i 17 år och jag har inte tröttnat.
Tvärtom, just nu är jag i en period då det varken finns tid eller ekonomi för en vettig hobbybil, men jag får min beskärda del av motorhobbyn varje arbetsdag ändå.
Så, det är inte alltid fel att jobba med hobbyn!
Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.
Själv har jag alltid varit barnsligt förtjust i teknik och mekanik i alla former. Bilar, motorsport, gamla flygplan, motorcyklar, maskiner, tändkulemotorer, stridsvagnar, mopeder, lastbilar ... You name it.
Allt detta, och mycket mer därtill, har varit mitt jobb på heltid i 17 år och jag har inte tröttnat.
Tvärtom, just nu är jag i en period då det varken finns tid eller ekonomi för en vettig hobbybil, men jag får min beskärda del av motorhobbyn varje arbetsdag ändå.
Så, det är inte alltid fel att jobba med hobbyn!
Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.
Vad var det jag sa!