Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

En enda polermaskin

En plats där ni kan verbalisera det ni känner för just nu.
Användarvisningsbild
Nisse
Sponsor
Sponsor
Kontakt:

Re: En enda polermaskin

Inlägg av Nisse » 18 feb 2009 20:08

Av dom polermaskiner vi säljer så är det 90% FLEX...10% AEG och MILWAUKEE
AEG PE 150 och MILWAUKEE AP 12 QE är väldigt fina maskíner....Men just Flex maskinerna är väldigt populära just hos bilrekondare "yrkesmän"...

Men just för hobbypoleraren är AEG PE 150 och MILWAUKEE AP 12 QE ett mycket bra köp !!

Ett tips är att provköra maskinena före köp !!
men jag kan säga av erfarenhet att det är inte många som tar den möjligheten trots att man erbjudit kunderna detta.... ;)
Senast redigerad av 4 Nisse, redigerad totalt 14 gång.
MVH Nisse

Bild

Användarvisningsbild
Jiiins
Entusiast
Entusiast

Inlägg av Jiiins » 18 feb 2009 20:15

TommyJ skrev:Som alla andra har skrivit så pröva dig fram. Du har väl en top tool idag va? (Eller blandar jag ihop dig med någon annan?) Då skulle du ju ha en roterande tycker jag. Givetvis en Flex så det ser snyggt ut i hyllan 8-)
Hej!
Det stämmer har en Toptool!
Jag ställde mest frågan för min nyfikenhet skull ,hur folk som nu har kört alla tre varianterna resonerar. Om man nu som hobby-polerare vill köpa en dyr "märkes-maskin" då vill man kanske ha den som är mest bred täckande maskin ja vilken man kommer längst med. Jag själv letar efter en begagnad roterande märkesmaskin helst Flex blir ju som du sa snyggast i hyllan då..... :lol:
Mvh.Jiiins
Senast redigerad av 4 Jiiins, redigerad totalt 14 gång.
" En sjuk polernörd "

marcus
Entusiast
Entusiast

Inlägg av marcus » 18 feb 2009 20:36

Nisse skrev:Av dom polermaskiner vi säljer så är det 90% FLEX...10% AEG och MILWAUKEE
AEG PE 150 och MILWAUKEE AP 12 QE är väldigt fina maskíner....Men just Flex maskinerna är väldigt populära just hos bilrekondare "yrkesmän"...

Men just för hobbypoleraren är AEG PE 150 och MILWAUKEE AP 12 QE ett mycket bra köp !!

Ett tips är att provköra maskinena före köp !!
men jag kan säga av erfarenhet att det är inte många som tar den möjligheten trots att man erbjudit kunderna detta.... ;)
Jag törs säga att man kan även som "proffs" klara sig med vilken som helst av dessa maskiner. Jag har polerat med både Flexen och AEG:n i flera år med varje maskin och jag tycker att båda maskinerna har sina för- och nackdelar.
Senast redigerad av 4 marcus, redigerad totalt 14 gång.

Användarvisningsbild
Nisse
Sponsor
Sponsor
Kontakt:

Inlägg av Nisse » 18 feb 2009 22:07

oja visst kan man köra professionellt med en AEG PE 150 och MILWAUKEE AP 12 QE.... ;)
MVH Nisse

Bild

Skriv svar