Kan nog vara så att tjejer är mer noga än killar. Jag vet i alla fall av två tjejer som jobbar med detta professionellt...
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Kvinnliga rekondare
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Kvinnliga rekondare
Kvinnliga (tjejer) som jobbar som rekondare är ganska sällsynta...Men skall vara väldigt duktiga !
Kan nog vara så att tjejer är mer noga än killar. Jag vet i alla fall av två tjejer som jobbar med detta professionellt...
Senast redigerad av 4 Nisse, redigerad totalt 14 gång.
- mortil
- Moderator

- Kontakt:
Re: Kvinnliga rekondare
Jag vet 2st också. Ena är x3na på forumet och andra är en kompis här nere:) jag tror att tjejers fördel är att dom har lättare hitta de där lilla extra;-) . Har bara positiva åsikter om tjejer i detta yrke.
!! MORTIL !!
Putsar, Polerar, Folierar, Strajpar, Mår gött och lever livet..
Putsar, Polerar, Folierar, Strajpar, Mår gött och lever livet..