Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Tvättsvampar
-
Göran
Tvättsvampar
Vart kan jag köpa billiga tvättsvampar?
Har någon tips?
Har någon tips?
Senast redigerad av 4 Göran, redigerad totalt 14 gång.
-
mq_foto
- Medlem
Re: Tvättsvampar
Bästa tvättsvampar enligt mig, ja stor trivs med de här och räcker långt långt långt. http://shop.bollnasbilvard.se/default.a ... p-721.aspx
Senast redigerad av 4 mq_foto, redigerad totalt 14 gång.
-
Göran
Ska kolla om jag kan få ett bra pris om jag köper 100 stycken,
-
mq_foto
- Medlem
Oj 100 st Göran, vad hade du tänkt göra med 100 st hehe?
Senast redigerad av 4 mq_foto, redigerad totalt 14 gång.
-
Göran
Det går åt,mq_foto skrev:Oj 100 st Göran, vad hade du tänkt göra med 100 st hehe?
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Det där kan vi hjälpa dig med om du ringer oss Göran !!Göran skrev:Det går åt,mq_foto skrev:Oj 100 st Göran, vad hade du tänkt göra med 100 st hehe?
Senast redigerad av 4 Nisse, redigerad totalt 14 gång.
- Tomas88
- Medlem
Brukar använda en typ som man kan köra i tvättmaskinen, så slipper man ta ny varje gång.
Har även testat köra en engångssvamp i tvättmaskinen och till min förvåning så verkade även detta fungera.
Biltema har väl hyfsat pris.
Göran frågade efter billiga tvättsvampar. Jag tycker då inte att 17 kr för en tvättsvamp är billigt. Men det är jag det.
Har även testat köra en engångssvamp i tvättmaskinen och till min förvåning så verkade även detta fungera.
Biltema har väl hyfsat pris.
Göran frågade efter billiga tvättsvampar. Jag tycker då inte att 17 kr för en tvättsvamp är billigt. Men det är jag det.
Tomas
Kör: Volvo C30 T5.
Kör: Volvo C30 T5.