Meguiars har en svensk motsvarighet till Porter Cablen. De borde han den på sin hemsida.
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Min första bilvårds order på nätet :)
- Tantrum
- Administratör

Re: Min första bilvårds order på nätet :)
Beställer man från England är det bara att klippa av stickproppen och sätta dit en svensk. Köper man en amerikansk måste man ha en transformator också eftersom de kör på 110 volt 
Meguiars har en svensk motsvarighet till Porter Cablen. De borde han den på sin hemsida.
Senast redigerad av 4 Tantrum, redigerad totalt 14 gång.
...like a boss.
-
hogan
- Ny Medlem
Antingen klipper man kontakten och sätter på en svensk - men enklare är nog en reseadapter från Clas Olsson för 39 kr.rolex skrev:tackar för tipsen, ska kolla upp lite mer.
i staterna verkar ju Porter Cable 7424 vara det givna valet i mångas ögon, men finns kanske inte med svensk stickpropp?
hur är det om man beställer från england, hur gör man med stickproppen då ni som beställt därifrån?
Har just beställt en Meguiars G220 och kommer att köra med adapter.
Senast redigerad av 4 hogan, redigerad totalt 14 gång.
- rolex
- Medlem
- Kontakt:
tackar för tipset, bra att svar kommer för de som använder sökfunktionen, fruktansvärt när man söker o hittar 100 trådar med frågan man ställer men utan svar.
för min del blev det till slut en flex 3401 dock, mest på grund av att en begagnad i utmärkt skick dök upp för bra pris!
för min del blev det till slut en flex 3401 dock, mest på grund av att en begagnad i utmärkt skick dök upp för bra pris!