Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
meguiars och autoglym
-
hebbe
- Medlem
meguiars och autoglym
va en sväng på mekonomen backaplan idag, gamla hcj. och där hade dom fullt sortiment med meguiars och autoglym. tänkte i fall nån av intresserad av detta. köpte en flaska vinylglans; meguiars Gold Class Trim Detailer för 89:- ska testa i helgen.
Senast redigerad av 4 hebbe, redigerad totalt 14 gång.
- Tantrum
- Administratör

Re: meguiars och autoglym
Proffssortiment också?
Kul hur som helst. Det finns rätt få återförsäljare för dessa tillverkare.
Nånting säger mig att Meguiarsprodukterna kommer från Micro:s gamla lager. De konkade ju som bekant. Det har även tidigare funnits Mekonomen som sålt billiga Meguiarsprylar, så man kanske bör kolla bäst-före-datumet
Kul hur som helst. Det finns rätt få återförsäljare för dessa tillverkare.
Nånting säger mig att Meguiarsprodukterna kommer från Micro:s gamla lager. De konkade ju som bekant. Det har även tidigare funnits Mekonomen som sålt billiga Meguiarsprylar, så man kanske bör kolla bäst-före-datumet
Senast redigerad av 4 Tantrum, redigerad totalt 14 gång.
...like a boss.
-
hebbe
- Medlem
såg inget proffsortiment, men super resin polish fanns i 1 lit?? flaska för 289. det var ordinarie priser på allt.
- Tantrum
- Administratör

Tack så mycket för informationen!
Super Resin Polish finns i alla möjliga konstiga storlekar. Även då som enlitare
Super Resin Polish finns i alla möjliga konstiga storlekar. Även då som enlitare
Senast redigerad av 4 Tantrum, redigerad totalt 14 gång.
...like a boss.
- Andy
- Medlem
- Kontakt:
När Micro konkade så såldes ju det mesta ut. I alla fall ifrån Micro Sisjön. Köpte en JÄVLA massa grejer där, 70% rabatterat pris 
Senast redigerad av 4 Andy, redigerad totalt 14 gång.
..Going to McDonalds for a salad is like going to a hooker for a hug..
http://www.SvenskaSmartKlubben.se
-
Executive
- Medlem
Jag köpte på mig en massa saker jag med. Men jag hade hellre sett att Micro funnits kvar. För jag gillar verkligen Meguiars grejer.
Jag har fortfarande helt oanvända flaskor Meguiars Hot Tire shine, NXT Generation Glass Cleaner, Carpet cleaner och Scratch X.
Jag har fortfarande helt oanvända flaskor Meguiars Hot Tire shine, NXT Generation Glass Cleaner, Carpet cleaner och Scratch X.
Senast redigerad av 4 Executive, redigerad totalt 14 gång.
- Andy
- Medlem
- Kontakt:
Du vill inte bli av med en? Till bra pris alltsåExecutive skrev:Jag har fortfarande helt oanvända flaskor Meguiars Hot Tire shine
Senast redigerad av 4 Andy, redigerad totalt 14 gång.
..Going to McDonalds for a salad is like going to a hooker for a hug..
-
hebbe
- Medlem
va å tvätta bilen idag, körde vinylen med meguiars vinylglans och det blev riktigt bra, ska se hur den håller i längden.
-
Executive
- Medlem
Andy skrev:Du vill inte bli av med en? Till bra pris alltså
Ska inventera lite och se vad jag hittar!