Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Till Admin
- Jiiins
- Entusiast

Till Admin
Hej Admin!
Har en fråga jobbar du som rekondare eller är det på hobbynivå.
Har en fråga jobbar du som rekondare eller är det på hobbynivå.
Senast redigerad av 4 Jiiins, redigerad totalt 14 gång.
" En sjuk polernörd "
-
Göran
Re: Till Admin
Hej Jiiins, jag har det som en hobby just nu. Men jag har arbetat både som proffsrekonditionerare.
Sist jag arbetade som "Detailer" så var det på Koenigsegg. Men jag har putsat mycket hemma, och har även ett brinnande intresse för bilkemi och är väl insatt inom den domänen.
Sist jag arbetade som "Detailer" så var det på Koenigsegg. Men jag har putsat mycket hemma, och har även ett brinnande intresse för bilkemi och är väl insatt inom den domänen.
Senast redigerad av 4 Göran, redigerad totalt 14 gång.
- Jiiins
- Entusiast

Ja det var inte illa putsat på Koenigsegg måste varit en skön känsla det är ju inte skoda precisadmin skrev:Hej Jiiins, jag har det som en hobby just nu. Men jag har arbetat både som proffsrekonditionerare.
" En sjuk polernörd "
-
Göran
- Jiiins
- Entusiast

Göran skrev:En av de första trådarna.
Ja det var tider de´´
" En sjuk polernörd "
-
TommyJ
- Medlem
Först tänkte ja att Jiins fått för lite syre men sen förstod ja när jag såg datumet 
Senast redigerad av 4 TommyJ, redigerad totalt 14 gång.
- Jiiins
- Entusiast

TommyJ skrev:Först tänkte ja att Jiins fått för lite syre men sen förstod ja när jag såg datumet
Eller kanske för möe av nått annat
" En sjuk polernörd "