När man kommer ut från butiken med kassarna i händerna och ska lasta in i bilen, så kommer det fram två unga, snygga kvinnor och börjar göra ren vindrutan på bilen. Dom ser till att luta sig ordentligt framåt och har kraftigt urringade kläder. Vilken normalt funtad karl som helst tittar.
När du sen tackar och vill betala, så säger dom "nej tack". Istället frågar dom om du kan ge dom skjuts till någon annan mataffär som dom anger. Eftersom du knappast kan säga nej, så kliver dom in i baksätet och ni ger er iväg.
Men direkt börjar dom ha sex med varandra därbak. Och inom en halv minut har en av dom klättrat över till passagerarsätet fram, dragit ner gylfen på dej, och börjat ge dej oralsex. Medan det pågår, så sträcker den andra sej framåt mellan sätena och lirkar ut din plånbok.
Jag fick min plånbok stulen på det här sättet i måndags, Tisdags, torsdags (två gånger!), 15 Januari och den 16,17,18,19 (TRE gånger!!!) och flera ggr i december. Troligen kommer jag att bli bestulen på samma nesliga sätt 2-3 gånger nästa vecka också.
Så håll koll på detta så inte Ni också går i samma fälla !!