Intressant video
http://www.youtube.com/watch?v=FSuEchfi ... re=related
/Jiiins
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
MS-12 Magic sponge
- Jiiins
- Entusiast

- Jiiins
- Entusiast

Re: MS-12 Magic sponge
Det var det jag tänkte att det liknade, tänkte att det kanske kommer fram om jag lägger ut en länk så får
vi se om nån vet om så fallet är?
/Jiiins
vi se om nån vet om så fallet är?
/Jiiins
Senast redigerad av 4 Jiiins, redigerad totalt 14 gång.
" En sjuk polernörd "
- carina
- Moderator

- Kontakt:
Om ni tittar på episoden med grafittin ser ni snart att bilen står inte på samma ställe före och efter...
Fäst blicken på den röda pallbocken eller var det är framför bilen.....
Senast redigerad av 4 carina, redigerad totalt 14 gång.
- carina
- Moderator

- Kontakt:
Hmmm...nu har det hänt nåt..... denna svarade jag på för vääldigt längesen........

Senast redigerad av 4 carina, redigerad totalt 14 gång.
- Funk
- Moderator

Jag har liknande svampar hemma, och det är inget jag skulle använda på det sättet som görs i filmen..
Dom är bra till att ta t.ex skomärken på plast, men är för slipande för att använda på lack om man inte vill polera efteråt...
/Thomas
Dom är bra till att ta t.ex skomärken på plast, men är för slipande för att använda på lack om man inte vill polera efteråt...
/Thomas
Senast redigerad av 4 Funk, redigerad totalt 14 gång.
© Funk, utnyttjande och hänvisning till text och bilder i kommersiella sammanhang endast efter överenskommelse
- carina
- Moderator

- Kontakt:
Har såna med.
Perfet på rostfritt och provade i badkaret där det blivit gula "vattenmärken" som bitit sig in
och som du säger Funk.... märken efter skor...
Perfet på rostfritt och provade i badkaret där det blivit gula "vattenmärken" som bitit sig in
och som du säger Funk.... märken efter skor...