har precis kommit igång med min nya rg2000. Har fått kläm på det här nu. Skulle gärna utnämna mig till expert, om det bara inte funnits experter som tycker annorlunda.....
Nä, men... nämnde på jobbet att jag hade kört sätena i min 8-sits jobb-buss. Då frågade en kollega om jag tog på mig såna jobb. JAJJAMENSAN!!!! svarade jag tokfort. Vad har Du?
Det kom då fram att han har säten på en bil som en gammal jägare har ägt. Han trodde det var kåda på förarstolen, så den hade han gett upp om att få till. Men passagerarstolen och baksätet var det typ smutsiga "vattenringar" på. Förmodligen hunddrägel då jakthunden hade också tillbringat tid i bilen. Min kollega hade typ kört nån spray med "suddsvamp" på. Och det hade blivit fint..... tills det torkade. Då visade det sig att han endast hade flyttat runt på ringarna... ?!?!
Jag har själv inte sett bilen. Men undrar hur mycket brukar en sätesrengöring gå lös på hos en rekond-firma? Vad kan jag tänkas ta för jobbet? Svårt att veta då man inte har sett bilen, men gärna en "mellan-tummen-och-pekfingret-prisuppgift".
Jag ska titta på sätena, men då vill han ju såklart direkt veta hur mycket det skulle kosta.
Jag har även sagt att förarstolen kanske det inte går att göra något åt. Vet inte riktigt hur kåda beter sig på sätet, menmen......
/Hasse