Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Det perfekta övningsexemplet!
- Fox32
- Medlem
Re: Det perfekta övningsexemplet!
Ok.. Jag får testa och se hur det funkar =)
Senast redigerad av 1 Fox32, redigerad totalt 14 gånger.
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
Jag har kört med ozon hela mitt bilvårdsliv (snart 30år) och testat massa andra som ska fixa lukten..men alltid fallit tillbaka på ozon.. då vet du att bakterierna dör..Fox32 skrev:Ok.. Jag får testa och se hur det funkar =)
dom andra jag testat så försvinner lukten för tillfället..
vi på firman ger garanti att lukten försvinner.. och gör den inte det gör vi om jobbet gratis till kunden är nöjd..
och vi har inga missnöjda kunder
// Anders
Senast redigerad av 1 limban, redigerad totalt 14 gånger.
- Fox32
- Medlem
Ja Ozonet tränger ju in överallt, i alla fibrer och bakom/innanför/under/emellan osv. Jag får se hur illa det är när vi väl börjar riva ut skiten och "i värsta fall" hyra en ozongenerator under en dag..limban skrev:Jag har kört med ozon hela mitt bilvårdsliv (snart 30år) och testat massa andra som ska fixa lukten..men alltid fallit tillbaka på ozon.. då vet du att bakterierna dör..Fox32 skrev:Ok.. Jag får testa och se hur det funkar =)![]()
dom andra jag testat så försvinner lukten för tillfället..
vi på firman ger garanti att lukten försvinner.. och gör den inte det gör vi om jobbet gratis till kunden är nöjd..
och vi har inga missnöjda kunder
// Anders