Ja, som titeln säger. Finns det något sådant medel som även är bra vad gäller rengöring och för att skydda skinnet sen?
Mvh Emil

Jag tycker personligen att Autoglym Leather Care Balm ger en trevlig mild läderdoft.lindell90 skrev:Hej!
Ja, som titeln säger. Finns det något sådant medel som även är bra vad gäller rengöring och för att skydda skinnet sen?
Mvh Emil

Vad sa jag?Göran skrev:Smartwax leather är den bästa produkten tycker jag!

ZIRCONITE Leather Shield Care kit är nog inte dum...nyberg skrev:testa concepts läderskydd,
den luktar läder,
ger en sjukt fin yta, inte för glansig, mjuk och inte halkig,
Rekomenderas starkt,
vill du inte köpa hel liter så kan jag kanske skicka dig litet test om du betalar porto.

Har inte hittat något över att cleanern skulle innehålla lösningsmedel....Men någon form av "lösande medel" måste den ändå innehålla..fast då inget skadligt för skinnet....intressant kit från Concept...men kommer det in någon med entusiastbil så säljer vi helst Autoglym Leather Cleaner/Autoglym Leather Care Cream...detta har vi testat under många år, och vi vet att det funkar extremt bra....Veteran skrev:Nisse....är det lösningsmedel i Läder Rengöringsskum om du läser säkerhetsdatabladet?