Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Grön inredning?

Invändig rekond, lädervård
wolfi
Medlem
Inlägg: 139
Blev medlem: 13 feb 2015 03:02
Ort: Halmstad

Grön inredning?

Inlägg av wolfi » 05 apr 2015 15:25

Tjenare! Inskaffat mig en grön Beg golf, då jag måste fixa lack o inredningen, smutsig;)

Är det någon liten person som har något förslag hur man ska få bort detta gröna från "inredningen"
Min tanke är kraftigt interiör och "mirakelsvampar"...Men tänkte kolla va ni rekommenderar i detta läget.
(obs! jag har gjort rent de med mackens interiör tvätt , hjälper ej mot de gröna måste köra lufttryck då de e en öken i bilen)
Bild
Bild
Bild

Andyah
Medlem
Inlägg: 254
Blev medlem: 30 dec 2012 17:55
Ort: Köping

Re: Grön inredning?

Inlägg av Andyah » 05 apr 2015 15:46

prova med interiörsmedel, en nagelborste eller liknade o skrubba lite, sen kan du gå på med mirakelsvampen lite försiktigt också.

(sorry men lär dig ta bättre kort:P ) det du vill visa ligger utanför fokus och är suddigt..

wolfi
Medlem
Inlägg: 139
Blev medlem: 13 feb 2015 03:02
Ort: Halmstad

Re: Grön inredning?

Inlägg av wolfi » 05 apr 2015 15:57

Andyah skrev:prova med interiörsmedel, en nagelborste eller liknade o skrubba lite, sen kan du gå på med mirakelsvampen lite försiktigt också.

(sorry men lär dig ta bättre kort:P ) det du vill visa ligger utanför fokus och är suddigt..
Redan gjort.
Men får köpa starkare interiörsmedel/APC.
(obs. Det är kameran på mobilen som är kass samt man ser knappt något igenom displayen då den är några år gammal haha :roll: )

Skriv svar