Någon eller några som är bekant med området som vet hur man kan lösa detta ifall behovet dyker upp? Jag tänker också på möjligheten att lyfta bilen.
Tack på förhand.

Är det en GDS-hall på ST1? Får ta en sväng dit och kolla läget iaf.Cogo skrev:Jag bor i Sturefors, och de ställen som jag använder mig av utomhustvätten i ullstämma, vid mekonomen (dock endast vid avspänning och i nödfall). Annars åker jag och tvättar bilen på ST1 macken i Ekholm. Där kostar det 2 kr i minuten, sen har de stämpelkort, så var sjätte tvätt är gratis. Gratis tvätten får max vara 1,5 timma. Jag brukar tvätta mina bilar rätt så snabbt, 30-40 minuter. Sen vid gratis tvätten tar jag god tid på mig. Kanske lägger ett snabbt lackskydd, dammsuger bilen m.m.
På sommaren håller jag till i garaget hemma, tvättar även där men använder då Optimum no ringe, så att jag inte behöver rinnande vatten och avlopp.
Mvh magnus

Hur är deras hall om man jämför med OKQ8 ?Cogo skrev:Japp. GDS hall. Åker in på gaveln av byggnaden. Står släpvagnar m.m på den sidan man åker in.
Mvh magnus