Kom kanske fel men testar att lägga den här..
Införskaffa mig en sådan maskin idag och satt å fundera lite på, man fick med en sånhär skumrengörare.. behöver man något speciellt shampo i den eller man kan blanda det vanliga bilschampot? eller är jag helt ute å cyklar?
Satt även och titta lite på ett bilmunstycke till den, något som ni verkligen rekommenderar eller går lika bra med dem som följde med?
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Nilfisk C100.5
-
ante89
- Medlem
- Kontakt:
-
danne5
- Entusiast

Re: Nilfisk C100.5
Det skulle kanske passa bättre i Produktfrågor!?
Skumrengörare, eller foamlance, används vanligen ist för hederlig avfettning. Man kan använda bilshampoo, men då försvinner ju inte smutsen så bra. Dock har ju ValetPro flera produkter för ändamålet, ghunter vet mer om det... Ase har just testat en nilfins i kategorin Projekt&bilder, kolla den!!
Skumrengörare, eller foamlance, används vanligen ist för hederlig avfettning. Man kan använda bilshampoo, men då försvinner ju inte smutsen så bra. Dock har ju ValetPro flera produkter för ändamålet, ghunter vet mer om det... Ase har just testat en nilfins i kategorin Projekt&bilder, kolla den!!
Senast redigerad av 1 danne5, redigerad totalt 14 gånger.
-
ante89
- Medlem
- Kontakt:
Ah! Klart att den gör! Får skylla på att jag varit sjuk!
Ber någon vänlig själ att flytta tråden till rätt plats! =)
Aha där ser man.. när jag sett filmerna på den kommer de ut som ett tjockt fint skum så trodde faktiskt det var schampo!
Ja tror att jag kollade på den igår faktiskt!
Tack! =)
Mer tips å trix tas gärna emot!
Aha där ser man.. när jag sett filmerna på den kommer de ut som ett tjockt fint skum så trodde faktiskt det var schampo!
Ja tror att jag kollade på den igår faktiskt!
Tack! =)
Mer tips å trix tas gärna emot!
Senast redigerad av 1 ante89, redigerad totalt 14 gånger.
Volvo XC70 2,5T AWD -05
-
danne5
- Entusiast

Funkar nog med shampoo också