Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Swedenshinetrissor

Diskutera bilvårdsprodukter här
Användarvisningsbild
Lundberg
Trogen Medlem
Trogen Medlem

Swedenshinetrissor

Inlägg av Lundberg » 07 aug 2015 17:33

Fick hem gula och gröna swedenshinetrissor idag, i produktion står det att gula har 7/10 i avverkning och den gröna 4/10. Måste dock säga att den gröna var både styvare och kändes grövre i strukturen. Nu skiljer sig tjockleken på de båda, gul 25mm och grön 15mm, men stämmer infon tror ni? Jag är inte någon hejare på det här med att bedöma trissar för hand kanske? :?
// Jack

Användarvisningsbild
Funk
Moderator
Moderator

Re: Swedenshinetrissor

Inlägg av Funk » 09 aug 2015 08:41

Har inte dom ett eget supportforum för sina produkter, jag tyckte mig höra talas om ett sådant ? Kanske bäst att fråga där då det där med "cut" i trissor är en ren djungel och inget fabrikat är rent jämförbart med något annat vare sig det gäller färg eller aggressivitet..

/Thomas
© Funk, utnyttjande och hänvisning till text och bilder i kommersiella sammanhang endast efter överenskommelse

Användarvisningsbild
BTG
Trogen Medlem
Trogen Medlem

Inlägg av BTG » 09 aug 2015 09:08

Helt rätt Funk.....finns ett forum för det.

Användarvisningsbild
Lundberg
Trogen Medlem
Trogen Medlem

Inlägg av Lundberg » 09 aug 2015 14:58

Ja j-klar det fanns det! Kollar där :) iofs så kommer jag aldrig köpa dom igen då dem sjönk ihop i mitten ganska omgående med min carwise da.
// Jack

Skriv svar