Vad tror ni om denna för polering och wax off? =)
http://se.milwaukeetool.eu/verktyg/batt ... g/m18-fap/
https://youtu.be/xsQ1GS4ExVc
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Milwaukee M18 FAP180
- Lundberg
- Trogen Medlem

Re: Milwaukee M18 FAP180
Wax off? Kör du av vax med maskin? Skulle nog inte ge mig på att polera något med batterimaskin, dels för att batteriet säkerligen dör hela tiden och sen väger nog maskinen onödigt mycket.. Kanske smidigt att göra småjobbigt med mobilt iofs
// Jack
-
Halvmatt
- Medlem
Nä det kanske är att övergöra processen med vaxning =)
Batteritiden är jag inte så orolig för, brukar för övrigt vara förvånansvärt lång med deras batterier och borstlös motor samt hyggligt kvick laddare. Medföljer två batterier om man vill och jag har även redan två st 18V.
Vikten är jag novis om vad som är hanterbart men den specas till 2.2kg med batteri vilket kan jämföras med FLEX PE 14-1 180 på 2.3kg.
Att slippa sladden verkar dock ljuvligt =) Ingen som har testat?
Batteritiden är jag inte så orolig för, brukar för övrigt vara förvånansvärt lång med deras batterier och borstlös motor samt hyggligt kvick laddare. Medföljer två batterier om man vill och jag har även redan två st 18V.
Vikten är jag novis om vad som är hanterbart men den specas till 2.2kg med batteri vilket kan jämföras med FLEX PE 14-1 180 på 2.3kg.
Att slippa sladden verkar dock ljuvligt =) Ingen som har testat?
- Lundberg
- Trogen Medlem

De vaxer jag har lagt torkar jag av utan någon som helst ansträngning, köra av med maskin borde mekanisk nöta bort en del vax.. Jag tycker inte att kabeln är så jobbig men är vikten så pass låg så spelar ju den faktorn inte in. Skulle dock kunna tänka mig att balansen i maskinen blir lite galen
// Jack