Kanske är något för BBV att ta in?
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Efterlysning: Kork med måttkopp
- xion92
- Moderator

Efterlysning: Kork med måttkopp
Vi har en flaska med en så här kork på. Är det någon som vet vart man kan få tag i sånna, antingen bara korken eller en tomflaska helst. Det verkar som emanco inte har kvar dom

Senast redigerad av 6 xion92, redigerad totalt 14 gång.
- xion92
- Moderator

Re: Efterlysning: Kork med måttkopp
Verkar bara vara jag som tycker det här var en super idé.
Jag *ehrm* min mor, har fått fram en sån här flaska. Jag tror hon beställde hem en sådan här och fick en måttflaska på köpet. Hon brukar beställa på telefon (eller rättare sagt, dom ringer när dom tror att det börjar ta slut)så jag vet inte riktigt om dom skickar med en flaska automatiskt från webshopen
Tyvärr är det bara en halvliter, men röret tror jag jag kan förlänga och det är vanlig PET-gänga på korken. Tänkte använda den till HD-grön, återkommer med hur det går.
*EDIT* Jag testade en snabbis med en vanlig PET-flaska och det lirade inte riktigt ihop. Det läckte luft emellan, men lite gängtejp(?) gjorde susen
Jag *ehrm* min mor, har fått fram en sån här flaska. Jag tror hon beställde hem en sådan här och fick en måttflaska på köpet. Hon brukar beställa på telefon (eller rättare sagt, dom ringer när dom tror att det börjar ta slut)så jag vet inte riktigt om dom skickar med en flaska automatiskt från webshopen
Tyvärr är det bara en halvliter, men röret tror jag jag kan förlänga och det är vanlig PET-gänga på korken. Tänkte använda den till HD-grön, återkommer med hur det går.
*EDIT* Jag testade en snabbis med en vanlig PET-flaska och det lirade inte riktigt ihop. Det läckte luft emellan, men lite gängtejp(?) gjorde susen
-
Göran
Ultima har flaskor till Waterless Wash, ska skicka en sån med mätning i halsen till dig med de andra prylarna!
Senast redigerad av 6 Göran, redigerad totalt 14 gång.
- xion92
- Moderator

Är det den flaskan med koncentratet i? Det funkar säkert skitbra, men man får ju inte universaliteten(är det ett ord?
) som en vanlig PET-kork medför
-
Abyss
- Moderator

Ett sådant mått att bara sätta på skulle var bra att ha! Har sett att Geekworld eller vad dom heter har nått sånt...
Vad var det du testade xion92? Ser inte en bild på den du länkade till.
Vad var det du testade xion92? Ser inte en bild på den du länkade till.
Senast redigerad av 6 Abyss, redigerad totalt 14 gång.
Understeer is when you hit the fence with the front of the car
Oversteer is when you hit the fence with the rear of the car
Horsepower is how fast you hit the fence
Torque is how far you take the fence with you
Oversteer is when you hit the fence with the rear of the car
Horsepower is how fast you hit the fence
Torque is how far you take the fence with you
- xion92
- Moderator

Länken leder till det man måste beställa för att få en sån måttflaska som är på första bilderna.
Kan meddela att det funkar suveränt på HD-grön utan gäntejp eller någon tätning
. Men det var lite för seg konsistens på Ultima schampot 
Har du någon länk till geekworld, jag hittar ingen sida. Man kan ju inte tvinga på mor att köpa sköljmedel varje vecka
Kan meddela att det funkar suveränt på HD-grön utan gäntejp eller någon tätning
Har du någon länk till geekworld, jag hittar ingen sida. Man kan ju inte tvinga på mor att köpa sköljmedel varje vecka
- falerum
- Medlem
- Kontakt: