Har kollat upp prickbort i dag o talat med Macserien i Enköping.
För att klargöra för alla finns det bara en prickbort som får kallas prickbort och det är Macseriens Prickbort.
(Och det är även testvinnaren i Plus).
Här kommer mejlet:
Hej! Är bilvårdsgrossistens Prickbort upptappad av er?
Hej,
Det är INTE vår produkt!
Han har kopierat vårt namn och använder tex vårt " Bäst i test" som sitt eget.
Vår produkt heter Mac 124 Prickbort och har vår logga på
etiketten.
Tråkigt att han gör så här.
Hälsningar
Macserien AB
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Prickbort
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Re: Prickbort
Hade Sverker luftat på "prick bort" avfettningen så hade den inte vunnit...Göran skrev:Har kollat upp prickbort i dag o talat med Macserien i Enköping.
För att klargöra för alla finns det bara en prickbort som får kallas prickbort och det är Macseriens Prickbort.
(Och det är även testvinnaren i Plus).
Prick bort är väldigt effektivt....men det bör användas utomhus...och jag tror nog att detta avfettning är lite för tuff för vinyldetaljer, bakljusplast, osv. och har man prickat i stenskott med lack utan härdare så missfärgas denna...men visst en populär produkt på mackarna...
Senast redigerad av 6 Nisse, redigerad totalt 14 gång.
-
MAX
Re: Prickbort
Då kanske man ska ta det lite lugnt med prick-borten på en bättrad bil och undvika den helt och hållet om man har en vaxad.lack-skyddad bilNisse skrev:Hade Sverker luftat på "prick bort" avfettningen så hade den inte vunnit...
Prick bort är väldigt effektivt....men det bör användas utomhus...och jag tror nog att detta avfettning är lite för tuff för vinyldetaljer, bakljusplast, osv. och har man prickat i stenskott med lack utan härdare så missfärgas denna...men visst en populär produkt på mackarna...
samt varna jobbar-kompisarna som har detta som favorit av-fettning kan till-lägga att jag trott själv att den var bra
max.