Har läst runder och vad jag kan förstå så är dubbeltrissa det man ska köra med men vad vilka för och nackdelar har var maskin och vad rekommenderar ni och vad kör ni själv med?
//Dajjmen
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Dubbel eller singel polermaskin?
-
Dajjmen
- Ny Medlem
Senast redigerad av 5 Dajjmen, redigerad totalt 14 gång.
- Manor
- Moderator

Re: Dubbel eller singel polermaskin?
Börja med en dubbeltrissa för några hundralappar (240:- på Clas Ohlson just nu).
Om du gillar att hålla på så kan du satsa lite mer pengar på en roterande som väl är den optimala maskinen om än svårare att behärska.
Jag körde själv många år med dubbeltrissan, och har nyss vågat mig på den roterande (på 4 bilar). Det har fungerat väldigt bra, och jag känner mig nu "tuff och modig"
.
Om du gillar att hålla på så kan du satsa lite mer pengar på en roterande som väl är den optimala maskinen om än svårare att behärska.
Jag körde själv många år med dubbeltrissan, och har nyss vågat mig på den roterande (på 4 bilar). Det har fungerat väldigt bra, och jag känner mig nu "tuff och modig"
Senast redigerad av 5 Manor, redigerad totalt 14 gång.
mvh Manor
Suzuki Swift (2014)
Once you go lack you never go back.
-
jonkegtx
- Entusiast

Re: Dubbel eller singel polermaskin?
Kör du få bilar så dubbeltrissa. Min dubbeltrissa ligger kvar i väskan sedan jag skaffade mig en AEG roterande
Men nån gång kommer jag säkert att använda dubbeltrissan igen. Om jag lyckas med hologram eller så... 
Senast redigerad av 5 jonkegtx, redigerad totalt 14 gång.
-
adde
- Medlem
Det finns två dubbeltrissor att byta till sig mot något kul eller i värsta fall nått tråkigt. dessa hittar du under "övrigt" kategorin. 
Kommer man på nått fyndigt så är affären i hamn...
Kommer man på nått fyndigt så är affären i hamn...
Mvh
Adde
Adde