I natt så spydde vår katt i vår nya tyg soffa. Jag undrar nu om jag kan använda Concept HD Fabric i vår svarta tyg soffa. har tyvärr inte tillgång till våtsug men går det att torka rent/Torrt med handdukar?
mvh Magnus
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Tvätta soffa med Concept HD Fabric
-
Cogo
- Entusiast

Tvätta soffa med Concept HD Fabric
Senast redigerad av 4 Cogo, redigerad totalt 14 gång.
- Funk
- Moderator

Re: Tvätta soffa med Concept HD Fabric
Det fungerar alldeles utmärkt.
/Thomas
/Thomas
Senast redigerad av 4 Funk, redigerad totalt 14 gång.
© Funk, utnyttjande och hänvisning till text och bilder i kommersiella sammanhang endast efter överenskommelse
-
Cogo
- Entusiast

ska man ta lite vanligt vatten efteråt eller behövs det inte om man blander svagt?
- JesperNilsson
- Trogen Medlem

Funkar super ! Hade en hundvalp förra sommaren som hade svårt att hålla sig ibland...
Senast redigerad av 4 JesperNilsson, redigerad totalt 14 gång.
-
Cogo
- Entusiast

vilken spädning använde ni?
- WaxDog
- Sponsor

Med Concept 3C kör jag 1dl medel till 4liter vatten och häller i klädseltvätten.
Efter att jag kör med denna blandning så kör jag ett par vändor med bara vatten.
Använd klädselborste eller microduk och massera lite så släpper allt skit från tyget.
Efter att jag kör med denna blandning så kör jag ett par vändor med bara vatten.
Använd klädselborste eller microduk och massera lite så släpper allt skit från tyget.