Jag blev förvånad över hur smutsigt vattnet blev i sköljhinken. Så på det viset så är ju if schampohinken istortsett rentvatten underhelatvätten och då borde ju bilen bli renare
Kanske?

Schampona är framtagna för att klara av att ta bort trafikfilm och allt annat som sitter på lacken utan problem.. fattar inte varför man ska köra 2 stuket.. faktiskt.. men jag är ju gammal så fattar trögt.. hehehe..Jiiins skrev:Näe inte grus kvar........Men har faktiskt provat tvåhinksmetoden en gång.
Jag blev förvånad över hur smutsigt vattnet blev i sköljhinken. Så på det viset så är ju if schampohinken istortsett rentvatten underhelatvätten och då borde ju bilen bli renare![]()
Kanske?Eller blankare

KIA cee´d 1.6CRDi SW Komf-13

Tror nog det går bra med handgnugget! Körde själv med AG SRP för två somrar sen, och blev riktigt blankt och fintSAABninefive skrev:Han har ju en poäng!Fast jag ska nog testa det iaf idag, har bara vanlig vattenslang idag och inge högtryck så jag får kanske inte bort allt grus
och till det ska jag handpolera med för jag har ingen polermaskin än hahahah ja jag vet jag är laaaat
hoppas att få bort dom små tvättrepor som blivit iaf.