Vi har ju både fysisk butik och webbshop....och den globala marknaden har hela tiden blivit större, och det är både på gott och ont som du säger...För ett antal år sedan påstod många att dom butiker som inte hänger på vågen och går in för internethandel kommer att få det mycket svårt att överleva...Och det fick många handlare erfara som inte trodde på detta....och idag är många borta från marknaden....Peter N skrev:Nisse,
Nu när vi har internet blir ju konkurrensen, och marknaden, global - både på gott och ont.
Men om vi vänder på det...
Vad du säger är alltså att jag(och alla andra här) borde vända oss till lokala butiker i mina/våra närområden och köpa/prova maskiner och polermedel - istället för att beställa över internet från en webbutik i bollnäs (som faktiskt har ganska bra priser)? Eller?
Mvh
/ Peter Nordlander
Att handla i närbutik lokalt för att hitta ett stort sortiment, där du kan hitta många olika fabrikat av produkter av högre kvalité är få förunnat, om du nu inte råkar bo i t.ex. Bollnäs eller Umeå....Det som gör oss unik är just det stora sortimentet, och just att vissa fabrikat som vi har är svår att hitta...Som du beskriver så har vi bra priser...och vi har även snabba leveranser...så jag är ganska övertygad att vi är ett bra alternativ...I mitt tidigare inlägg skrev jag rent allmänt gällande handel...och det är lite tråkigt att inte små butiker kan överleva....allt måste vara storskaligt idag....både på gott och ont för kunden....