Hej,
Har en RG 2000 och använder idag ett borstmunstycke som hör till en dammsugare , för att den skall fungera får jag föst sätta på den smala långa munstycket som kom med RG2000 , detta gör att sugförmåga försämras avsevärt.
Fattningen på RG2000 slangen är ju större i omkrets än vanliga standar dammsugare vilket gör det svårt att hitta ett borstmunstycke som går att sätta på direkt på RG 2000 slangen , någon som kanske har hittat ett munstycke som fungerar?
Jag kan har googlat fel men jag finner inte nått som verka passa!
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Borstmunstycke till RG2000
- Logan
- Entusiast

- Kontakt:
Re: Borstmunstycke till RG2000
Fungerar inte en kort adapter ?

The passions is what drives the art. Detailing for life
-
Nalle
- Medlem
Tack för svaret !Logan skrev:Fungerar inte en kort adapter ?
Den verkar kunna fungera bättre , passar den till RG2000 , och vart hittar jag den i så fall?
- Bananen
- Trogen Medlem

-
Nalle
- Medlem
Tack för hjälpen båda två!
Visade sig att Dammsugare.se ligger ett stenkast ifrån där jag bor , och att de har munstycke som skall passa !
Tack!
Visade sig att Dammsugare.se ligger ett stenkast ifrån där jag bor , och att de har munstycke som skall passa !
Tack!
- Bananen
- Trogen Medlem

Så lite så och gött att det var nära!
Nalle skrev:Tack för hjälpen båda två!
Tack!
/ Hälsningar Thomas