Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Duger den bra för att tvätta bilen med? Den drar väl tillräckligt med vatten vad jag har förstått.
Har tänkt och köpa en högtryckstvätt nu så jag slipper åka till OK jämt för att tvätta bilen och jag "får" inte spendera förmycket pengar då "klädkontont" kan bli lidande hahaha
Iallafall den har ju alla tillbehör för altan och så och verkar vara ett vettigt köp, såg att den fanns för 1600 spänn i uppsala med
Senast redigerad av 6 SAABninefive, redigerad totalt 14 gång.
Duger den bra för att tvätta bilen med? Den drar väl tillräckligt med vatten vad jag har förstått.
Har tänkt och köpa en högtryckstvätt nu så jag slipper åka till OK jämt för att tvätta bilen och jag "får" inte spendera förmycket pengar då "klädkontont" kan bli lidande hahaha
Iallafall den har ju alla tillbehör för altan och så och verkar vara ett vettigt köp, såg att den fanns för 1600 spänn i uppsala med
Den är en lämplig tvätt ganska bra vattenflöde.. det är ju det som rengör
Vist finns den billigare någon annan stans..
Senast redigerad av 6 limban, redigerad totalt 14 gång.