Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Tips på bra avfuktare?
-
peterv
- Medlem
Tips på bra avfuktare?
Någon som har ett bra tips på en bra avfuktare? Behöver en som täcker en 10kvm eller mer i tvättrummet..tittade på en Woods MDC16 men den känns lite dyr nu nära semestern..beställer hellre bilvårdsprodukter 
Senast redigerad av 6 peterv, redigerad totalt 14 gång.
- SAABninefive
- Trogen Medlem

Re: Tips på bra avfuktare?
Torrbollen? Är väl enkel att använda 
Senast redigerad av 6 SAABninefive, redigerad totalt 14 gång.
KIA cee´d 1.6CRDi SW Komf-13
-
peterv
- Medlem
Är inte torrbollen en engångsprodukt eller kan man använda den flera gånger? Känns nästan som en redig avfuktare är bättre till källare...
Senast redigerad av 6 peterv, redigerad totalt 14 gång.
-
Abyss
- Moderator

Jag har haft en Woods 12 stående i källaren nu i flera år. Väldigt torrt och fint och tvätten torkar fort! Rekomenderar den verkligen om den finns kvar. Det är ca 50m2 som den täcker och det gör den lätt känns det som.
En kompis har en billigare sak men vi har kommit fram till att min är bättre. Du köper billiga begangnade på blocket...
En kompis har en billigare sak men vi har kommit fram till att min är bättre. Du köper billiga begangnade på blocket...
Understeer is when you hit the fence with the front of the car
Oversteer is when you hit the fence with the rear of the car
Horsepower is how fast you hit the fence
Torque is how far you take the fence with you
Oversteer is when you hit the fence with the rear of the car
Horsepower is how fast you hit the fence
Torque is how far you take the fence with you