Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Kapten Haddocks Musse Pigg-lotteri
- Kapten Haddock
- Entusiast
Re: Kapten Haddocks Musse Pigg-lotteri
vi gör helt enkelt så att vi gör om lotteriet utan sponsorer efter min semester:)
Senast redigerad av 1 Kapten Haddock, redigerad totalt 14 gånger.
-
- Trogen Medlem
Tummen upp för Kapten Hadock
Får hålla med övrig talare att han är väldigt duktigt på att lära ut utan på något viss vilja göra reklam för sin webshop och varor ..
Guiderna är kanon tycker jag !!
Får hålla med övrig talare att han är väldigt duktigt på att lära ut utan på något viss vilja göra reklam för sin webshop och varor ..
Guiderna är kanon tycker jag !!
Senast redigerad av 1 linblekinge, redigerad totalt 14 gånger.
- SAABninefive
- Trogen Medlem
Ska ni vara en aning "efterkloka" så va det på dom som gör reglerna inte på en rättmätig vinnare enligt rådande regler i lotterietmarcus skrev:Nu är det inte jag eller Pingens som har gjort lotterireglerna och därmed får vi, enligt min mening, vara en aning "efterkloka".
En ide kan ju vara att reglerna ingår i standardtexten när ett lotteri läggs upp på forumet.
Det är ju ett riktigt kul inslag här på forumet tycker jag (även om jag aldrig vinner, men jag får ju skriva NioFem i rosa jättestora bokstäver då ) och jag hoppas att det fortsätter vara det
/David
Senast redigerad av 1 SAABninefive, redigerad totalt 14 gånger.
KIA cee´d 1.6CRDi SW Komf-13
- Nisse
- Sponsor
- Kontakt:
Kapten Haddock/Marcus
Det kommer en lösning på detta inom kort...Vill bara kolla lite på grejerna...
Det kommer en lösning på detta inom kort...Vill bara kolla lite på grejerna...