Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

quickfinish 140 behandlad kultracer

Ta som vana att läsa här, all information om forumet från administratörer skrivs här. Du kan också ställa frågor om det är nån funktion du funderar på.
MAX

quickfinish 140 behandlad kultracer

Inlägg av MAX » 08 jan 2009 22:58

Hej igen alla läsare som ni kanske har märkt så blev det ingen dålig aktivitet på tråden om den här quikfinish behandlade racern bra eller dåligt kan man ju fråga sej, nu har jag själv konstaterat att jag tycker att den urartade totalt.

Tycker att jag själv var inblandad på så sätt att jag började diskutera en roterande maskin förträfflighet gjorde själv ett test och tycker fortfarande att man mycket väl kan köra en slutfinisch med en roterande.


Tycker att det började bra med positiv respons från mortil om den här produkten det handlar om alltså quick finish blev lite diskutioner om den sen började vi prata lite mer garage träff och några till hängde på , alltså ganska kul.

Sen kom lite fler med i bilden och talade om hur dom brukar göra . jätte roligt tyckte jag att nu börjar det kännas att vi talar seriöst om en produkt, vi kanske skulle ha stannat upp där och lagt fortsatta omdömen och erfarenheter på en annan tråd.

Fortsättningen vet ni, det handlade om allt annat än quickfinishen alla fall, tyckte själv att det var ganska kul ett tag men efter ett tag tyckte jag att det började urarta totalt tänkte faktigst gå in och avbryta samtalen.


Vet som sagt att jag själv har del i det hela och tar på mej ansvaret nu var det väl kanske inget direkt bråk, om det nu var det men ibland får man en liten känsla att det hettar till lite som jag känner det alla fall.

Blev alla fall som jag såg det att produkten i fråga inte existerade i det här sammanhanget utan att det kom mycket annat in i bilden visserligen ganska vettiga saker emellanåt men kan vi inte bestämma oss för att vi topptolar som det heter alltså städar upp lite bland sakfrågorna och lägger dom olika produkterna och hur man ska hanskas med dom på respektive tråd där dom hör hemma och att vi håller oss till ämnet så blir det lättare för oss alla att hålla isär begreppen,Mvh Max

Ps Nisse du kan väl lägga in en rapport om någon bil du behandlat så får jag visa hur mitt garage ser ut.
Senast redigerad av 1 MAX, redigerad totalt 14 gånger.

Användarvisningsbild
mortil
Moderator
Moderator
Inlägg: 1402
Blev medlem: 15 sep 2008 23:23
Kontakt:

Re: quickfinish 140 behandlad kultracer

Inlägg av mortil » 08 jan 2009 23:42

jo förra tråden spårade ur lite . jag har nu låst den tråden så det inte ska fortsätta.

Quickfinish 140 är en perfekt produkt till att göra snabb rekond eller 1stegs poleringar :) väldigt bra och den biter faktist fruktansvärt bra med lila sprängda hättor på Toptool på varvtal 5 ungefär . den ger bra glans och klipper mer än man förväntar sig :)
!! MORTIL !!
Putsar, Polerar, Folierar, Strajpar, Mår gött och lever livet..

Skriv svar