Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Re: Donation?

Ta som vana att läsa här, all information om forumet från administratörer skrivs här. Du kan också ställa frågor om det är nån funktion du funderar på.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Tantrum
Administratör
Administratör
Inlägg: 1897
Blev medlem: 22 sep 2008 20:52
Ort: Göteborg

Re: Donation?

Inlägg av Tantrum » 14 jan 2009 00:26

Lätt. Bra idé!
Senast redigerad av 1 Tantrum, redigerad totalt 14 gånger.
...like a boss.

Användarvisningsbild
Jiiins
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 2124
Blev medlem: 18 sep 2008 18:15
Ort: Götene

Re: Donation?

Inlägg av Jiiins » 14 jan 2009 07:11

Låter som en bra ide!
//Jens.
Senast redigerad av 1 Jiiins, redigerad totalt 14 gånger.
" En sjuk polernörd "

Göran

Re: Donation?

Inlägg av Göran » 14 jan 2009 08:20

Jag har fått erbjudande om att få produkter att testa från Nisse, men jag avvaktar eftersom jag vill att forumet ska vara oberoende. Har inte tagit emot en produkt eller en krona ännu!

De flesta produkter kan man få av kemikalietillverkarna själva eftersom det ligger i deras intressen.

Jag skulle kunna ha sponsorer som webshopar så de får en helt egen kategori, men tycker ni att forumet är oberoende då? *Funderar*


En reklamtråd som vi har nu är ok, och andra webshopar är välkomna om de länkar till forumet.
Allt för forumets bästa.



Annars så betalar jag priserna ur egen ficka och jag tänker fortsätta att göra det. :D

Jag får försöka att lösa funktionen med klippta bilder framöver.

Tack Hasse iallafall och jag är glad att du uppskattar forumet.
Donera er tid istället! :D


//Göran
Senast redigerad av 1 Göran, redigerad totalt 14 gånger.

Göran

Re: Donation?

Inlägg av Göran » 27 jan 2009 20:05

Ska fortsätta att spinna vidare på den här tråden, efter samtal med flera på forumet så tror jag på vissa sponsorer. Dessa sponsorer kommer att ha en helt egen kategori.

*Forumets sponsorer

Och inom denna kategori kan sponsorerna ha varsin kategori.

(Kan bli 1-3 sponsorer och jag har diskuterat med bland annat Nisse om det här).

Dessa pengar kommer att gå till att fixa modifieringar, mässor, reportage och fika på garageträffarna.
:D

Vad tycker ni om detta beslut? Det är fortfarande oberoende och vi får alla hjälpas åt för att hålla det oberoende. Alla älskar vi diverse medel och alla vet vad jag har för favorit till exempel. Det gäller att vara objektiv i alla fall. Att ge alla medel och märken en chans och i slutändan är det ni som har den slutgiltiga rösten.

//Göran
Senast redigerad av 1 Göran, redigerad totalt 14 gånger.

Användarvisningsbild
Tomas88
Medlem
Inlägg: 378
Blev medlem: 15 nov 2008 00:57
Ort: Älmhult

Re: Donation?

Inlägg av Tomas88 » 27 jan 2009 20:15

Ja det låter som en bra idé.
Senast redigerad av 1 Tomas88, redigerad totalt 14 gånger.

Användarvisningsbild
Jiiins
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 2124
Blev medlem: 18 sep 2008 18:15
Ort: Götene

Re: Donation?

Inlägg av Jiiins » 27 jan 2009 20:20

Håller med föregående talare!!! 8-)
Senast redigerad av 1 Jiiins, redigerad totalt 14 gånger.
" En sjuk polernörd "

MAX

Re: Donation?

Inlägg av MAX » 27 jan 2009 20:21

Kan väl vara okej så länge man får diskutera vilka produkter man vill och nämna vilka företag man handlat eller haft kontakt med .Men...... medlemmarnas intressen måste komma i första hand så man slipper bli åskådare när köpmännen kommer till tals.Fast det har ju funkat mycket bra med Nisse så dom andra får väl ha honom som föredömme som det heter.
mina tankar Max.
Senast redigerad av 1 MAX, redigerad totalt 14 gånger.

Användarvisningsbild
Nisse
Sponsor
Sponsor
Inlägg: 4907
Blev medlem: 30 dec 2008 02:01
Ort: ARBRÅ/HÄLSINGLAND
Kontakt:

Re: Donation?

Inlägg av Nisse » 27 jan 2009 21:04

Lite av våra tankar!

Först och främst så kan jag nämna att Vi välkomnar ett forum där man kan diskutera alla på marknaden förekommande produkter/fabrikat utan censur!

Vi har som Göran nämnt diskuterat detta med att sponsra med produkter för tester, då vi vet att det kan vara svårt för gemene man att få loss detta från grossist, just här kan vi vara behjälpliga...

Detta med ekonomisk sponsring måste vi ta upp för diskussion på företaget... Men vi får se vad vi kan göra!

Rabatter till medlemmar på detta forum har också diskuterats... Detta kommer fungera bättre rent administrativt i den nya webshopen som är på gång... Detta skall vi också titta på!

Vi har sedan en tid tillbaka börjat länka från vår webshop och hemsida till detta forum, och tydligen så kommer det in en hel del bilvårdsintresserade den vägen...kul !

Vi kommer i alla fall att göra det vi kan för att hjälpa till!

Tack för ditt förtroende max !! ;)
Senast redigerad av 1 Nisse, redigerad totalt 14 gånger.
Bild
MVH Nisse

Användarvisningsbild
bustorp
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 982
Blev medlem: 18 sep 2008 19:08

Re: Donation?

Inlägg av bustorp » 12 jun 2009 11:31

MAX skrev:Kan väl vara okej så länge man får diskutera vilka produkter man vill och nämna vilka företag man handlat eller haft kontakt med .Men...... medlemmarnas intressen måste komma i första hand så man slipper bli åskådare när köpmännen kommer till tals.Fast det har ju funkat mycket bra med Nisse så dom andra får väl ha honom som föredömme som det heter.
mina tankar Max.
Jag håller med MAX - friheten att diskutera ALLA produkter o leverantörer utan styrning från sponsorer är viktig.
Sen är väl donationer till forumets kostnader för ex.vis varuprover, porto m.m. en god tanke, tycker jag.
Den blir väl frivillig o anonym i s f, antar jag.
Men det är Görans beslut.......jag tror att de flesta ställer upp med någon spänn vid behov.
Det är billigt för den hjälpen man får.......
Senast redigerad av 1 bustorp, redigerad totalt 14 gånger.
Besserwissers wisser besser
Gammalt djungelordspråk

Göran

Re: Donation?

Inlägg av Göran » 12 jun 2009 16:16

Jag vill inte ha en krona från er, ;)
Bara ert engagemang! Det betyder mycket för mig!
Senast redigerad av 1 Göran, redigerad totalt 14 gånger.

peterv
Medlem
Inlägg: 353
Blev medlem: 02 jun 2009 16:29

Re: Donation?

Inlägg av peterv » 16 jul 2009 16:29

Jag håller med, detta är ett grymt bra forum och jag är glad att jag hittat det :D
Senast redigerad av 1 peterv, redigerad totalt 14 gånger.

Göran

Re: Donation?

Inlägg av Göran » 08 jan 2011 11:18

Vill ni Stötta forumet så kan ni köpa en t-shirt här: http://www.bilvardsforum.spreadshirt.se

Handla bildelar från vår eminenta sponsor skruvat.se

Bilvårdsprodukter från Lahega, Kombikemi, Guntherm Detailing, WaxDog Eller BBVnet.se
-------------------------------------------------------------------
Senast redigerad av 1 Göran, redigerad totalt 14 gånger.

945an
Medlem
Inlägg: 223
Blev medlem: 05 sep 2010 16:29
Ort: Örebro

Re: Donation?

Inlägg av 945an » 09 jan 2011 15:51

Håller med Hasse, verkligen trevligt forum detta och skulle inte tveka att bidra för att underlätta skötseln för Göran!

Skriv svar