Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Stjärn gosse status på gammalt användar namn

Ta som vana att läsa här, all information om forumet från administratörer skrivs här. Du kan också ställa frågor om det är nån funktion du funderar på.
wannabeapolisher
Medlem
Inlägg: 114
Blev medlem: 21 aug 2011 01:40

Stjärn gosse status på gammalt användar namn

Inlägg av wannabeapolisher » 17 okt 2012 18:12

Var in och läste lite på fireglass tråden för en liten stund sedan
och såg till min stora förvåning :o

Att mitt gamla användar namn MAX var skrivet med grov svart text :!:
så vad betyder detta :?:

Sedan såg jag att jag även fått en stjärna trots att jag varken sponsrat, eller att jag vid ett tidigare tillfälle valde att avsluta mitt medlemskap på forumet, då jag ansåg att det var för mycket säljsnack ett tag.

Men hur som helst blev jag medlem igen då det lugnat ner sig lite med säljsnacket men då med mitt nuvarande användarnamn wannabeapolisher(vem vill inte det :lol:

Hur som helst så ville jag bara påpeka just detta, och det kanske är så enkelt att någon annan medlem har mitt gamla användarnamn, fast som sagt så stod det på mitt gamla inlägg i fireglass tråden, och jag har även uppmärksammat detta på andra gamla inlägg jag gjort under användarnamnet Max.

Som sagt ville bara veta hur detta kommer sig, och vill gärna att min stjärngosse status tas bort då jag ej sponsrat forumet(rätt ska vara rätt) och även då att gamla medlems namnet skrivs med vanlig användare text.

Mvh Max.
Senast redigerad av 1 wannabeapolisher, redigerad totalt 14 gånger.

Användarvisningsbild
tumba25
Forumtekniker
Forumtekniker
Inlägg: 452
Blev medlem: 01 nov 2008 16:42
Ort: Kokkola, Finland
Kontakt:

Re: Stjärn gosse status på gammalt användar namn

Inlägg av tumba25 » 17 okt 2012 18:40

Ditt gamla användarnamn skrivs med fet nästan svart text för att användarkontot har raderats. Om du för muspekaren över namnet ser du att det inte är en länk till något användarkonto som ditt nya namn är. Dom inläggen räknas som gästposter, inlägg av folk som inte är inloggade. Det sker automatiskt när konton raderas men inläggen sparas. Det kommer nog inte att ändras.

Att den anonyma användaren, inte inloggade besökare, har lyckats få en stjärna är en bugg i skriptet som hanterar donationer. Det ska jag försöka komma ihåg att fixa snarast. Tack för rapporten.

Skriv svar