Har testat dessa medel lite grann men inte tillräckligt för att säga bu eller bä och då bara på min sönderpolerade 480
Blir lite svårt då bilen redan är polerad xxxxxxxxxxxxxgånger att bedömma medlen men att dom känns neutrala med ett litet + just när man kör på låga varv 1000rpm med roterande och mediumtrissa då dom känns lite torra men utan att damma och mycket lätt-torkat som man säger och fullt godkänd averkning på rubbingen som lämnar en fin yta att köra efter med medium polishen ,
Kanske att jag tycker att det saknas lite blänk efter att man kört efter med medium polishen just på min röda solida färg men att ytan blir hur fin som helst rent o snyggt
Finpolishen som då är steg två(innehåller teflon) efter medium polishen har jag inte fått någon riktigt kläm på eller rättare sagt troligtvis använt på fel sätt (var ett tag sen) då jag kört på den på samma sätt som dom övriga medlen med medium trissa och roterande dvs laddat och kört tills det blivit torrt

så då har det inte gjort nån skillnad som det heter
Men ska faktigst testa just nortons polermedel lite mera nu i mellan dagarna och se vad det ger nu när man har lite mera kött på benen så att säga då dom tidigare testerna gjorde i våras samtidigt som jag bollade mellan 3401.an och roterande maskin lika ofta som jag bytte mellan rubbing och polish och var som sagt ganska splittrad ang maskin val.
Men att jag nu samlat mig och använder den roterande så mycket jag kan och tar till 3401.an när det blir lite känsligt läge som man säger
Max.