Blank-Blankare-Concept....
Concept Infinity Nano Polish
Concept New Horizon
Concept Vitesse

Ger en extrem "wet-look" på mörka lacker...marcus skrev:Hur gillar du Infinity? Är det en vaxpolish?

Kan du säga ungefär hur lång hållbarhet?Nisse skrev:
Ja det är en kombinationsprodukt.... Man högglanspolerar och nanoteknologien ger ett väldigt hållbart lackskydd...

Nisse skrev:Det vågar jag inte mig på...![]()
Men av dessa 3 så har Concept Infinity Nano Polish säkert bäst hållbarhet...
Concept New Horizon har jag kört extremt mycket....och är min favorit och utan tvekan den jag skulle välja i hela vårt sortiment för att få högsta glanstal på en svart solid lack...enda nackdelen med denna är att den är rätt oekonomisk...Cleans, Cuts and protects...Triple Action....en helt underbar produkt...Här får Autoglym och Autosmart se upp....![]()
Concept Vitesse måste jag testa mer...Steven Sluyter fråger varje gang han ringar om ja ha testet den...Jag har testat den....men inte tillräckligt ännu.....

Nisse skrev:Man får mätta rondellen lite oftare än vanligt....Autoglym Super Resin t.ex. kan du köra längre med....

Detta har jag missat!!marcus skrev:Nisse, har du mer information om Infinity?

Engelsmännen gillar just ordet "polish" gällande sina produkter...Autoglym, Surf-Ace, Concept, Autosmart....marcus skrev:Tack, Nisse, men jag hade mest funderingar kring egna erfarenheter. Databladen har jag hittat för ett par år sedan.
Skulle kanske ha utvecklat min fråga en aning, så har du några egna erfarenheter om Infinity? Vad man läser om så är det ett renodlat skydd, men det är ordet "polish" som får mig att fundera.